Merhaba kızlar,burdan sürekli bebişlerinin kıyafet paylaşımı yapan arkadaşlar var satabiliyor musunuz acaba bende satış yapmak istiyorum.. gerçekten oğlumun kıyafetlerinin %90 ı sadece yıkandı ve dolap bekledi 😔 en azından şimdi küçükleri satıp yerine başka ihtiyaçlarını almak istiyorum yıpranmış yada defalarca yıkanmış şeyler değiller eğer satılıyorsa bir günümü ayırıp foto çekip atacağım 0 - 9 ay arası bu arada.. bilgisi olan varsa yazsın lütfen 🌸