Bestlak damla kullanmaya başlasın, motilium hap var günde 3 kez aç karnına içiliyor, makinası varsa sağım yapsın sürekli. Ben de sezeryan oldum bebeğim emmesine rağmen 4. Gün falan geldi sütüm. En önemlisi stres yapmasın bol uyusun bol su içsin elbet gelicek sütü. Allah bebişe de şifa versin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼