-_-hUysUzvetatlikadin Kızlar ilk defa böyle bir uygulamayı denedim deterjan şişelerini geri dönüşüme atmak için biriktiriyordum duyunca bi denemek istedim duyduğum omo ve ebebek markalarında var bildiğiniz markalar var mı şişeyi getirip dolum yapabileceğimiz ?
CaninannesiCemre -_-hUysUzvetatlikadin E bebeğin kendi marka deterjanlarını doldurabiliyorsunuz ama her yerde yok