aybala1 Kızlar merhaba doktor 2.5 aylık bebeğimin sol gözünde dışa kayma olduğunu mr çektirmemi söyledi. Böyle bir şey yaşayanınız var mı çok endişe ettim uyuyamıyorum lütfen bakın 😭
yldrm12 aybala1 yalancı kaymalar da olabiliyor. Sen yine de mr çektirebilirsin. Mrda radyasyon yok. Bebeğini uyutabilirler mr için. Merak etme orda verdikleri ilaç bebeğinin vücudunun tolere edebileceği miktarda oluyor
yldrm12 aybala1 bence bir şey yoktur. Genelde böyle olup kendiliğinden geçiyor. Siz yine de kontrol ettirin her şeye baksınlar içiniz rahat eder
aybala1 ysmnabd Mr a gerek kalmadı alanında uzman Prof gördü ilk altı ay normal dedi. Kontrole gideceğiz çok şükür ki 🙏🏻
aybala1 blmbade Evet 4. ayda bir şey kalmadı çok şükür , Prof gördü o zaman düzelir bu aylar da normal demişti gerçekten düzeldi 🙏🏻