İlk gebeliğimde 7. Aydan sonra karın ağrısı yaşadm hareket falan 4 aylık şuan doğan bebeğim şimdi ikinciye hamileyim daha cumartesi test yaptm hani yeni nasıl bu kadar şiddetli karın ağrısı olır anlamadım gitti yemin ederim karnıma ağrı girdimmi yırtılıyo sanki sancılar kitliyo belimi karnımı boşluklarımı illa dizlermin üzerine çökücem ve 2-3 dk bekliyecem de geçsin acaba sezeryan oldum dikiş yerlerim karnım büyüdükçe geriliyo mu dicem ama yeni aklım almıyor