Kızlar ya sıcaktan omuzları ensesi böyle oldu başka hiçbir yerinde yok o yüzden alerji diye düşünmüyorum isilik gibi geldi devamlı askılı zıbınla duruyor her gün yıkamaya çalışıyorum ama geçmiyor önerisi olan:( bu arada sadece kızarık kabarık vs değil kaşınmıyor kaşımıyor çünkü hiç
