Buse34 Oğlum Sıcaktan terden heryeri isilik oldu ve kaşınıyor sanırım , mustelanın nemlendirici kremini sürüyorum, günde 2 sefer duş alıyor hatta gül suyu vs sıkıyorum soğuk soğuk ama nafile. Önerisi olan var mı başka ne gibi birşeyler yapmalıyım
ElisaMom_ Buse34 ay aynı dertten muzdaripiz,kızımı bugün sağlık ocağına götürdüm doktor jel verdi kullanmaya başlamadım daha onu bı denicem bende,kızımın heryeri kıpkırmızı oldu ya
Buse34 ElisaMom_ bizde aynısı üzülüyorum gördükçe gerçekten kaşınıyor sürekli suda yatışıyor çıkınca yine aynı
ElisaMom_ Buse34 vücuduna sabun vs degdirmemeye çalışalım,sizde bı sağlık ocağına götürün,inşallah hemen geçer ya
Buse34 brvnkr evde klima yok maalesef evin içi de 30 derecelerde vantilatörle ne kadar serin olursa o kadar anca , tek boxer ile duruyor neredeyse ama yinede oluyor :(
Buse34 ElisaMom_ sağlık ocağına götürdüm mustelanın su bazlı nemlendirici kremini önerdi onu aldım başka birşey vermedi, duş alıyor 2 kere şampuanlıyorum birdaha sadece ılık duş aldırayım o zaman
ElisaMom_ Buse34 anladım canım,çok kişiden duydum bide hemşireye sordum şampuan deydirmeden yıkamaya çalış demişti