gurbetteanne10 aynı şekilde bizimki de küvözde kaldı sonra da memeyi almadı. Sağımla veriyorum şuan sağım için kalktım çok zor bir süreç hele de uykunun en güzel yerinde ama napalım. Benim de bebeğim 2 aylık ben bu zamana kadar 2 saati hiç geçirtmedim şimdi onu 3 saate çıkardım uyanmasa dahi ben kaldırıp içiriyorum herhalde 4. Aya kadar böyle devam ederim