atesarp Kızlar bebisin odasini ayiracagim ve sabit bi kamera olsun istemiyorum yeri geldiginde gece odasinda yeri geldiginde gunduz salonda oynarken izleyebileyim istiyorum kullanip memnun oldugunuz marka model varsa önerirmisiniz
Sevolay atesarp weewell öneriririm hem wifi sıkıntısı yok her gittiğiniz yere götürebilirsiniz görüntü ses kalitesi gayet güzel
rssuer atesarp bebevo marka kamera kullanıyorum çok memnunum görüntü kalitesi sesi herşeyi çok iyi istediğim yere taşıyorum çok pahalı markalara para vermeye gerek yok bence 👍🏾
Zeynepzz atesarp xiaomi mi home security 360° biz bunu kullanıyoruz görüntü kalitesi çok iyi gece görüşü sesi çok iyi çok memnun kalırsınız
atesarp bebegimiopmelutfen ayri tableti var mi kullandiginiz urunun telefonumu kitlemek istemiyorum sirf ona cunku
kimbumadam atesarp Ben özellikle monitörlü almadım çünkü şarjı ne kadar gidiyor emin olamadım. Onu takip etmek istemedim yani Anker kamera 360 derece görüyor odayı Parmağını oynatsa bildirim geliyor Seste aynı şekilde
Zeynepzz atesarp ayrı tableti yok ama telefonda ekran bölme özelliğinden dolayı yeterli oluyor çok sessiz çalıştıgı için çocuğu korkutmuyor bir de eğer ayarlarsanız anında hareketi takip ediyor uygulaması da güzel yani gunlük kayıt tutuyor
badesii Biz de bebevo aldık internet bağlantısı gerektirmiyor bu yönden her gittiğimiz yere taşıyabiliyoruz cihaz ve izleme ekranı birbirine kızılötesi gibi bişeyle bağlı diye biliyorum telefon ya da başka bir cihaza gerek yok yani izlemek için sadece kamerasını prizde tutuyorsunuz izleme monitörü şarjlı ister prizde ister şarjla kullanabiliyorsunuz
Minkkelebekk Xiaomi 360 öneririm arkadaşımda gördüm bende aldım daha kurmadım ama sabit değil telefondan izliyorsun sese ve harekete uyarlı kullananlar çok memnun bende memnun kalıcağımdan eminim
atesarp Minkkelebekk acikcasi ben telefonumu ona kitlemek istemiyorum hem ayri ekrani olsun hemde telefonada baglansin istiyorum
atesarp Zeynepzz ben telefondan çizim vs yapiyorum iş gereği o yüzden tableti olmasi iyi olur benim için öneriniz için çok tesekkur ederim 🙏
mutlubibekleyis önerim yok canım ama önermediğim var ben kullanıyorum omda kiwi. memnun değilim hareketler geç düşüyor, ses iyi değil, kamera uygulaması sorun veriyor arada vs.
atesarp mutlubibekleyis o markalara biraz mesafeliyim acikcasi bir kere alayim iyisi olsun istiyorum aslinda motorola ve hubble dikkatimi cekti ama gidip birebir bakma firsatim olmadi burda da suan arkadaslardan bu markalar gelmedi kafam karisti