N_E_M dün gittik önce kbb baktı kulaklarındaki sıvı o kadar çok değil işitme kaybı yapmaz dedi odyolojiye gönderdi en baştan tekrar yapılacak bebek çok küçük erken yapılmış o yüzden ya da cihaz arızası olabilir bundan dolayı da kalmış olabilir dedi bebeği uyut bugün kısa olandan başlayalım dediler uyuttum tam odaya girdik benim kız uyandı ve uyutamadım 28 eylüle ertelendi inanın her bir test aşaması tövbe yarabbim felaketim gibi oluyor stresi üzüntüsü Allahım çaresiz dert vermesin diğer uzun olanı da aralığa verdiler önce anestezisiz deneyeceklermiş uyumazsa anestezi verilecekmiş, benim bebeğim de uyku konusunda çok huysuz 2 saat derin uyuması lazım dediler ve kesin uyumayacak çünkü en ufak bir harekette ya da dokunulduğunda uyanıyor 😔😔 tamam ekliyorum çok teşekkür ederim 🙏🏻❤️