4 aylık tam. Bugün yaşadım ama göğsüm kanadığı için sağıp vereyim dedim ondan dolayı. İki içmede biberona alıştı hemen, memeden öyle hızlı ve çok akmadigi için biberon akışını istedi hep. Biraz oyaladım dışarı falan çıkardım o ara sütüm de birikti eve gelince aldı ama dışarıda ağladı hep kucakta falan gezmek istedi, emzik de almadı attı hep. İnşallah bir daha yaşamam çok zor, çıldırmış gibi ağlıyor sinirinden Allah yardımcısı olsun meme reddi yaşayan herkesin