tugbavepamugu Kızlar gece beslenmesini kestiniz mi ? Kestiyseniz kaç ayda kestiniz ve nasıl kestiniz ?
fyz81 tugbavepamugu yok valla ya 10 aylık 1 aydır ugrasıyorm odasını da ayrıdım kesemedmm kendı bırgun bırakır elbet
mikiail Al bendende o kadar hastalık atak ve diş bi izşn vermıyorki duzen kurmama. Sureklı bısı cıkıyor ertelıyorum.