belus benim bebeğim çok zor, benim bebeğim daha zor, benim bebeğim en en en zor, hiç durmaz hep ağlar kucak ister, mız mızlanır, yemez, içmez,uyumaz… Peki yok mu bu bebelerin övülecek yanları, çokça şikayet ettik hadi biraz da övelim❤️
farelikoyunkavalcisi belus benim bebeğim dünyalar tatlısı her baktığımda içim eriyor her güldüğünde kalbim pır pır ediyor dünyadaki en güzel duyguyu tattırdığı için oğluma buradan da teşekkür ederim❤️❤️❤️
bisenakillisinzaten belus benim minik kızım abur cuburu hiç sevmezz sözümü dinler akıllı bebisim benim ( 3 yaşında) Diğeri de cok şükür iştahlı bı bebiş ( 6 aylık)
zkusagianne belus bebeğimin gözleri güneş gibi baktıkça neşem doluyor gülüşüne kurban olurum onun 😍 çok tatlı
AnnaKurt Ay 🥲 Büyüdükçe daha da güzelleşiyor.. Dün görümcemin kocası oğluma hadi gel senle alışveriş yapıp gelelim dedi. Ben odadan duydum. Ama anneme sormam lazım benim izin vermezse gelemem dedi… 🥲🥲🥲🤌🏻🤌🏻 Duygular şelale. Öğrettiğim şeylerin geri dönüşü müq 🤣🐺
3kedili2bebekli belus her akşam aynı saatte uyumalarina bayılıyorum, uykuları gelince zaman mekan secmemelerini seviyorum, istahlari da güzel başka aklıma gelmedi şimdilik
Ccyyln belus canım kızım öyle güzel konuşuyor ki hayran kalıyorum (2,5yaş) benim diğer minik kızım o kadar güzel ki özellikle meme emerken gözünün içi gülüyor bayılıyorum o haline
mysozclk belus Rabbim çok güzel yaratmış çok tatlı her gün aynı saatte yatar gece derin uykuları var dogdugundan beri uyku sorunu hıc yasamadık o kadar güler yüzlü ki anlatamam cok tatlı utanıyor bıde bi görseniz suan 6 aylık benım Nadide çiçeğim 💕 🫠
belus yukarıya yazmamışım tekrar yazayım duşta kendini süngerle yıkamayı öğrenmiş ay süper zeka bu bebek diye dolaşıyoruz evde❤️
kimbumadam belus Benim kızım çook güçlü Atak ne bilmez , diş sancısı çekmez. Benim kızım çoook güleç Kahkahaları eksik olmaz Benim kızım çook akıllı Oyuncaklarını oynar,söylenilen her şeyi anlar çabuk öğrenir Benim kızım çoook güzel Kirpiklerinin ucuna kadar kurban olduğum çok seviyorum🩵 Yolları , bahtları açık olsun. Huzurlu sağlıklı kocaaamaan ömürleri olsun Güzel insanlarla karşılaşsınlar amiiiin
UrbanMom belus ilk doğduğunda kolikti sonra kabız oldu bir yaşına girecek hala ara ara kabız olur, sürekli ağlar, wcye bile göndermez, dışarı çıkınca son ses bağırır ama güzel kısmı bir gülüşü var kalbimi veriyorum 😁 gülüşü ile herkesi kandırabiliyor
minikcvcvm Benim kızım çokkk akıllı çokkkk tatlı Rabbim özene bözene yaratmış her geçen gün daha da hayran oluyorum her bir zerresine hele o gülen gözleri doyamıyorum sevmelere yavrumu iyiki var çok şükür hepsini nazarlardan korusun Allah bahtları açık olsun 🥰🥰