vaveyla__ Doktorun biri ilk 6 ay su vermeyin diyor, diğeri biz dayanamıyoruz onlar nasıl dayansın çay kaşığıyla su verin diyor. Hangisini uygulayacağım ? Siz bebeğinize 6 aydan önce su verdiniz mi ?
farelikoyunkavalcisi vaveyla__ benimki kış bebesi olduğu için ihtiyaç duymadım ama şu an 6 aydan küçük olsaydı verirdim çünkü bulunduğum yer 50 dereceyi görüyor🥹
ebrudefne06 vaveyla__ ben de cok sinir oluyorm bu doktorlarin bilgi noktasinda apayri seyler soyledigi zaman. Donanim ve dogru bilgilendirme guncelleme her meslek grubunda sart gercekten. Bebegim 1 yasina gircek ilk 6 ay su vermedim yaz cocugu olmasina ragmen. Kayinvalidem vs de cok dedi ama bana mantikli gelmedi zaten anne sutuyle yada mamayla yani siviyla besleniyor ve yalın suyla midelerini ve bobreklerini doldurmak istemedim bi zararini gormedim acikcasi
Lolik vaveyla__ yaz bebeği olsaydı verirdim. İlk üç ay ihtiyaç duymaz belki (sürekli memedeler zaten😅) sonrasında çay kaşığıyla ara ara verirdim. Havalar aşırı sıcak
joyfulmom vaveyla__ yaz bebeği ise verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Doktorumuz kesinlikle verme dedi 40 derece sıcakta bile vermedim doktor öyle dedi diye kayınvalidem ısrarla biraz verelim demesine rağmen inatla karşı çıktım. Kızımın bezinde pembe lekeler olmaya başlayınca başka doktora götürdüm az az su ver susuz kalmış dedi vermeye başlayınca düzeldi. Ben verilmesi taraftarıyım tecrübe ile sabit
ugurbocegimm vaveyla__ verdim nisanda doğdu temmuzda vermeye başladım bir iki çay kaşığı kaynatılıp soğutulmuş içme sıyu. Git gide ihtiyacına binaen arttırdım
-Kuzika- vaveyla__ anne sütünün yüzde 80 i su zaten. O su ihtiyacını sütten karşılıyor.o yüzden bol bol emzirmek gerekiyor
parodimom Benim kızım da 4 ay 10 günlük Antalyada yaşıyoruz mesela bugün 60 dereceyi gördük ama doktor ısrarla mama ile yeterli suyu alıyor kesinlikle verme diyor vermiyorum ama içim de rahat değil ne yalan söyleyeyim
Kuzularinanasi vaveyla__ hayir vermedim ztn emiyordu anne sutu yeterli .6aylik olunca su verdim o da ne kadar icmek isterse …
Ess92 vaveyla__ anne sütüyle beslenenlerde ilk 6 ay gerek yok. Mamayla beslenenlere verin diyen doktor gördüm. Benim kızım da yaz bebeği vermedim hiç. Bir sıkıntı yaşamadık.
Deletedmom_108 vaveyla__ Ay da başladım vermeye doktorumun söylemesi ile. Şu an 6.5 aylık lıkır lıkır içiyor valla demek ki rahatlıyor yani. Ama doktorum verme dese vermezdim tamamen doktorumun söylediklerine göre hareket ediyorum
denizse vaveyla__ bebeğim 5 aylık 2 aydır hemen hemen su veriyorum şöyle doktorlarin vermeyin deme sebebi karınları doyduğu için yeme isteği azalıyor oda gelişimini ister istemez etkiliyor ama ben havalar sıcak olduğu için dayanamadım zararınida görmedim bu arada mama ile besleniyor bebeğim anne sütü ile degil yeterince su ondada vardır illaki ama ben ayriyeten kendi tercihim olarak verdim
Evaninanasi vaveyla__ beneğim kış bebeğiydi vermedim ama yaz bebeği olsaydı kesinlikle verirdim ki doktorumun da görüşü bu şekildeydi