Deletedmom_182 Bulunduğum şehirde özel hastanede sadece bir tane doktor yapıyor hastaneyi aradım ücreti 6.750₺ dediler çıkarttırırken de aynı ücreti ödüyormuşuz yaptıracağım ama eczaneden alırken de mi bu kadar pahalı acaba alan oldu mu hiç ortalama fiyatı nasıl ?
yasmiiina Deletedmom_182 eylül ayında taktırmıştım eczaneye ve hastaneye toplam 7-8 bin arası ödemiştim tam hatırlayamadım
tgur49 Arkadaslar ben eczane teknıkerıyım ozele gıdıp yaptırmanıza gerek yok eczaneden alın kadın dogum doktoruna taktırın tabıkı devlet hasstanesı olması lazım kı ek ucret odemeyın
Deletedmom_182 tgur49 eczaneden alıp şehir hastanesinde herhangi bir kadın doğum doktoruna taktırabilir miyiz yani? Bu bahsettiğim doktor doğumumu da yapan doktor ve kütahyada sadece ben yapıyorum demişti
Sari- Konudan bağımsız olarak deri altı implant taktırmak yorucu bir süreç değil mi ya 😞 taktırmak için ameliyat çıkartmak için ameliyat olmak gerekiyor diye biliyorum ben de düşünmüştüm doktorum spiral önermişti onun yerine 🫣
Sari- tgur49 😬 ben spiral taktırdım o öyle dedi diye ve sürekli kanamam olmuştu bir ara neden öyle dedi ki acaba 😔
tgur49 Sari- aslında spiral bundan daha ıyı cunku bu hormon olarak cok etkılıyor spıralde oyle bırsey yok