Çok uyusuk, asla pratik değil, garip ve manasız inadı tutar ve anlam veremezsin, sabahları geç kalkıyor ama baya geç günün yarısı yok. Bir de mizah duygusu çok gelişik değil😃 kavgayı yönetemez ilk adımı hep ben atmalıyım yoksa çok uzuyor. onun harici iyi adamdır kendisi