Ebrar27 o zaman kansızlık olabilir doktor muayenesi şart
Dedektifgadget evet kesinlikle götürcem umarım kötü bişi değildir
Hemanjıyom olablır
Norveckizi ama o olupda ilerleyen zamanda kaybolan birsey değil mi yada kalıcı
Ebrar27 Allah korusun inşallah bir sorun yoktur
Eysar bende de aynı durum var. Trombosit im düşük çıktı