6 ve 7 aylık bebek anneleri nasılsınız 😁bebişleriniz nasıl? Benim oğlum 7 ay 4 günlük,alltan iki diişimiz iki hafta önce fln çıkmıştı,şimdi de üst dişlerimiz kendini göstermeye başladı 😖çok zorluk cekiyoruz üst dişlerimizden😭alltakiler cok rahat çıkmıştı ,inşh bununda üstesinden gelcez oğlumla 🤗geri geri emekliyo istediği yere geri giderek yada dönerek ulaşıyor 😁ek gıda da tek sorunumuz yumurtayı sevmiyoruz,onun dışında büyümeye devam ediyoruz sizin nasıl ilerliyor bu süreçleriniz ? 💜🌺