Ozgyusuf ilk kontrolümüzde doktor söylemişti neler olacağını 9 haftalıkken lekelenme şikayeti ile gittim meğer 7+4 te kalbi durmuş. Lekelenmeden 1 hafta sonra kendiliğinden düştü doktorum kürtaj yapmak istemedi kendi düşecek dedi öyle de oldu. Bi sonraki reglimde transfer oldum. Tüo bebek sürecinde kendiliğinden hamile kalmıştım :)