Bugün ilk defa şehir hastanesine gittik normalde özele gidiyorduk ama malum muayene ücretimiz 2300 olunca sadece boy kilo takibi için o parayı vermek istemedik ama doktor boyunu kilosunu bile ölçmedi resmen ilgilenmedi. Bilkent şehir hastanesine giden doktorundan memnun olan var mı acaba ?