Ev sahibi ile kira konusunda anlaşamadık ve bize ihtarname göndermiş fakat ne eşim ne ben evimizin olduğu yerde değiliz şu an eşim görev yerinde ben ailemleyim. İtiraz etmek için 7 günümüz varmış. Bugün gelmiş ihtarname. Haftasonu işlem alınıyor mu? İşlem alınmıyorsa 7 günü iş günü olarak mı sayacağız? Lütfen bilgilendirme yaparsanız çok sevinirim.