Merhaba arkadaşlar daha oncede başlık açmıştım. 25 gün önce sezeryan oldum ağrılarım bir türlü tamamen geçmedi doktora gittim tekrar ve sağ yumurtalıgim rahme yapışmış ve karnımın içinde ufak sıvı birikimi olmuş. Doktor antibiyotik verdi tekrar kontrole çağırdı. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Antibiyotikle geçmezse ne olacak bilmiyorum. Deneyimi olanlar paylaşırsa sevinirim.