1 yaşında bebeğim Yeni yürümeye başladı, gayet iyiyken yürüdü falan aksama doğru karınca ısırması oldu ayak tabanından sabahı kalktığında hareket bile edemiyor kucağıma aldığımda bağırıyor başına gelen var mı acil bilgisi olan yazabilir mi ??? Doktora gittik nörolojik olabilir takip etmeniz gerekir dedi