Dedektifgadget meltemmeydan 11 günlükken benim kızımda öyleydi sarılığı da vardı ama sariliktan da sakindi biraz
daisy_01 meltemmeydan Maşallah de.Benimki de çok sakindi hatta bigün çok uyumustu uyandıramamıstım hastaneye götürdüm şekeri de düşmemişti sarılık da yoktu. Eşim bu cocugun sesi ne zaman çıkacak diyordu.Şimdi ise suyumuzu çıkarıyor bazen 2 aylık olacak
blablabla12 Masallah benim bebişim de öyleydi büyük ihtimalle hep öyle de sakin olur çok ağlamaz bence
denizse meltemmeydan benim kızım öyleydi canım yavrum şuan 5 aylık ağlamadığı şey yok herşeye ağlıyor yapışık geziyoruz tadını çıkar daha çok küçük dünyaya adapte olmaya çalışıyor 🥰
askbebegimmbenim meltemmeydan sabirsizlanma canım çok kısa bı süreç bu 😃 biz çok uyuyor diye eşimle uyandiriyorduk Yeter bukadar nekadar çok uyudu bu bebek diye ahh simdik 8 aylık durdurabilene aşk olsun😃