sleepnessnami Ön alt dört dişinin hemen yanları sanırım köpek dişi oluyor orasının bir tarafı kızarık diğer tarafı beyazımsı bir de sanki arka taraflar da beyaz gibi geldi açmıyor bakamıyorum çekemiyoruz ağlarken ağzını açtı anca bunu görüntüleyebildim
Ecem__ sleepnessnami evet o sis olan yer cikiyor cikmak uzere yan lar bos kaliyor onlarda 18 nci ayda filan tamamlaniyor
Ecem__ sleepnessnami 18nci ayda o sis olan yerleri gordum tam oralar cikacak 1 2 ay sonra yan bosluk dolacak on disler 2 yasa gelmeden tamamlanacak..internette bakabilirsiniz 18 ay dis gorseli diye ne demek istedigimi anlarsiniz..
Ecem__ sleepnessnami bizim 18 ayda sizin o sis olan disler cikti..18 ay oldugu asi zamaninda disi cikmisti ordan aklimda kaldi