Herneyse anne kendi tecrübesini kazanır benim bebeğime evolvia kabız,gaz sancısı yapmadı kilo alımı gayet iyiydi aylı 800 gr ile 1200 grm arası alıyordu 3 saat te bir veriyordum mama bakti yaklaşınca aşırı huysuzluk yapmıyordu hipp de kabızlık yaşamdı gaz sancısı çok çekmedi ama 100 gr alamamış 22 günde ve bebek her saat başı acıkıyor çok huysuzlanmıştı benim de alıcılarımmı kapandı bilmem farketmem gecikti evolvia geri döndüm hemen şuan iyi gibiyiz kilo alımını takipteyim