Seqnem çok güzel bir kafa yaşıyorum sana da tavsiye ederim. Daha cevabı bana yazmaktan korkan pısırık karaktersiz bir kişiliksin yazdıklarından belli. Yorumu gözlerinle okumanı tavsiye ederim başka bi yerle değil. Altını temizlemiyormuşmuşum gel bak nasıl temizlediğime de de biraz ders al. Bok kokuyo demedik ter kusmuk vs dedik ayrıca van da değil karsta yaşayan arkadaşım 2 günde 1 yıkıyo bu bahanemi çocuğu yıkamamaya, bebekler yıkandıkça gelişir bunu bilmeyen yoktur herhalde durum imkan yokluk vs apayrı olay ve kimse bunlardan vurmadı birbirini, ayrıca kimse birbirine kırıcı olmazken sen neden at cambazı gibi yorum yazdın enteresan.