Kızlar kızım zaten 3 gündür yemek asla yemiyor. Bugünde hiç yemedi sadece ayran su ve muzla geçti günü. Zehirlenme olasılığı imkansız. Düşmedi de. Hep yanımdaydı. Fakat bakıcı gelmediği için yanıma aldım bugünlük ve 2-3 saat güneşteydik öğlen (mecbur) . Güneş çarptığı için olabilir mi? Avuç avuç kustu. Yarına randevu aldım şuan durumu iyi olduğu için acile gitmedim. Şimdilik uyutmuyorum da her ihtimale karşı. Güneş çarpmış olabilir mi?