sevdeasyakaan [/url] com/sbammzq][/url] kızlar 6 gün önce öksürük ve hafif ateşten dolayı doktora gittik viral enfeksiyon dedi bugünde kontrole gittik hastalığı gecmiş ama size solenişmiysim beyaz kanı düşük testi tekrarlayalım dedi sonuclar yarın cıkacak ama ben yeme içmeden bile kesildim yani 🥲 ne0.6 wbc de 4.04