cicekkiz20 2mele_k Hadi ya benim ilk çocuğum bunaralar ne yapmalıyım şaşırdım valla artık sınanıyoruz bazen
2mele_k sinemata benimki 1 2 defa döndü sonra bıraktı normalde aşırı tembeldi sürekli uyurdu bu ay huy degistircek gibi
sinemata 2mele_k 3 ayşıkkken bi dönmüştü unutmuştu şimdi yeniden başladı ama sürekli dönmek istiyo bu seferde 🤦♀️yanlız bırakamıyorm hep bi düşme tehlikesi var
cicekkiz20 2mele_k ahah evet Allah yardımcınız olsun bian önce şu aydan çıkalım sağ salim inşallah önümüzdeki ataklara doğru ilerleyelim diyorsun 😂
ozggg Merhaba benim bebeğimde de sürekli memede tıkanma, memede ağlama, emmek istememe gibi durumlar doğdu. Memede uyuyordu, şimdi uyumuyor. Sallıyorum yine uyumuyor. Zor bela uyuduğunda da hemen ağlayarak uyanıyor. Bunlar da hep atak mı? 4 aylığız biz de
cicekkiz20 ozggg evet hepsi atak maalesef kolay gelsin sizede 😂 emmek istememe durumunda ben ayakta sallanarak emziriyordum isterseniz bı deneyin belki faydası olur
2103 2mele_k benim bebeğim 2300 doğdu şuan henüz 5100 🥹o yüzden kiloya çok takılmayın sağlıklı olsunlar yeter
2mele_k 2103 sen iyi anliyorum ilk cocugum erken dogdu 2070bgram küvezde 1800 grama kadar düsmüş suan 4 yasina girecek ve 13 kilo doktorlar normal diyor 😆
2103 2mele_k ay o hataya bir kere düştüm bebeğe direk asla vermeyin ben odada otururken hole koydum buna rağmen hasta oldu bayrama denk geldi doktor yok perişan olduk
2mele_k 2103 yok uzağımızda ve sabit değil dönen konumda 1 haftadır sorunumuz yok burası çok sıcak olduğunda vantilatör olmadan duramıyoruz 1. Kademede calisiyor odam da kücük oldugundan serinletiyor
2mele_k bebek21 ay deme bacım youtubede 1 ay sürer sonra eski halinden daha iyi olur diyordu 😆 korkutma beni
2mele_k sinemata benim ufaklık dönmek isteyince dönüyor ama yere koyunca ağlama krizine girdiğinden dönmek. Aklına gelmiyor 😁👍
cicekkiz20 2mele_k evet evet maalesef biri gider biri gelir bitmez bu ataklar dişler 😂 neyse onlar iyi olsun da yeterki hepsi geçecektir inşallah
2mele_k bebek21 hem bu günlerin cabuk gecmesini büyüyüp derdini anlatabilmesini istiyorum hemde bu gunleri özleyecegim aklima geliyor üzülüyorum insan oğluyuz hep bir memnuniyetsiz🥺