Merhaba, kız kardeşim geçen yıl tüp mide ameliyatı oldu, 30 kilodan fazla verdi, gıdı kısmı kötü derece de sarktı,bugün devlet Hastanesi’nde doktora gorusmus , doktor kulaklarına kadar açmamız lazım,yüz germe de yapmak lazım, sonrasında yüz felci ihtimali var falan demiş, biz yüz germe istemiyoruz sadece gidida sarkan bölgenin alınmasını istiyoruz, daha önce gıdı ameliyatı olan var mı,bilgi verebilecek olan,