Gullum Olur mu öyle şey? Eeee o zaman biz de çay, kahve içip yemek yiyoruz, hepsini suyla yapıyoruz, içmeyelim. Öyle bir şey yok. Mama suyla yapılmış olsa bile mamadan sonra su verilmeli. Ben biberonla vermeye 1 aylıkken başladım. Dışarıdan beslendiği ve anne sütü yeterli olmadığı için su muhakkak verilmeli.