Arkadaşlar çok kafam karıştı sağlık ocağı doktoru bebekte saç kıran olmaz dedi sıcaktan olmuştur dedi cuma günü çocuk doktoru randevum var ama içim içimi yiyor çok üzüldüm görünce ne olabilir geçer mi? Egzamadan senelerce çok çektim o yüzden korkuyorum saçkıranda geçmiyor diyorlar