Merhaba arkadaşlar bebeğim 11 aylık dünden beri ateşler içinde 38 den düşmüyor em yüksek 38.7 gördüm sabah hastaneye gittik calpol ve antibiyotik yazdı boğazı enfeksiyon kapmış dedi bebeğim hiçbsey yemiyor sürekli ağlıyor ateşi çok yüksek hala düşmedi diş de çıkarmış muhtemelen ondan dolayı bu ateşi düşürmek için ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edebilir misiniz