katilcivciv Zhra78 ver nolcak abartmaya gerek yok zehir değil alt tarafî yoğurt😂 kendi evinizde kendiniz yapar yedirirsiniz
Asyade Zhra78 ilk kızımdaki gibi düşünsem ay aman sakın verme falan tribine girerdim. 2.de anladım ki ver yaaa ne olcak yesin yeterki 😀
Madamehappyyyyy Zhra78 Ben genel de evde kendim yapıyorum ama tabi verebilirsiniz bir şey olmaz bence.
Iremylcnkya07 Zhra78 kızım 22 aylık hep ev yoğurdu verdim som 3 aydır falan arada hazır yoğurt alıp veriyorum bişey olmaz bence de
aselliyam23 Zhra78 kızım 3 yaşinda bikac haftadır bende saldım arada oluyor veriyrm bende hazır yoğurt fazla takılı kalmamak lazım ya yoğurt sonuçta ☺️
yagmure17 Zhra78 Bende çok dikkat eden bi anneyim ama çorba yani sonuçta içinde bi kova yoğurt yoktur ya bişey olmaz yiyeceği ne kadar zaten