Sungerbob tazecikanne45 Tabiki de olur neden olmasın sizinde hava almaya ihtiyacınız var acıktığı saatte eve gelirsiniz olur biter
Birdunyabircennetannesi tazecikanne45 Neden olmasın ki Sütünüzü sağın veya emzirip çıkın İyi gelecektir size