Gizemege
Kizlar 2 bucuk aylik bebegim var uykudan kalkinca feryat figan agliyor sizinkilerde oylemi altini degisincede nefesi kesilircesine agliyor bide hiriltisi var normalmi
Bebegimm
benim kızım öyleydi millet düştü bişey oldu falan sanıyordu o anlar geldi gözümün önüme şimdi 🙈🙈ama zamanla alıştı geçti altını değişirken biraz açık tutuyordum onu güldürmeye çalışıyordum uykusundan uyanınca o ağlasada yanında olduğumu falan söylüyordum bol bol dua okuyorduk geçti hepsi bebekler alışana dek ona güven vericez en başta
Lolita
Bu konu ile ilgili bu gün ben de post açmayı düşünüyordum:).Benim bebeğinde uykudan kalkar kalkmaz ağlıyor açılmaya çalisiyor herhalde die düşünüyorum