5 aylık kontrolümüz vardı bugün. 5.650 kilo 63 cm boy. doktor sorun olduğunu söyledi tabi tahmin edersiniz ki inanılmaz moralim bozuldu. 2.750 doğmuştu 2.500 le hastaneden çıkmıştık. kendi içinde iyiymiş ama genele göre kötü. şimdi ek gıdaya başlattı. benim gibi olan var mı acaba ek gıdala düzelir mi yada çok mu kötü durumdayım ?