Ayy kaç gündür bununla uğraşıyorum desem yeri kızım 6 yaşında saçları da uzun baya anlamadım şampuandan mı neden ilk kez başımıza geldi saçı bir dolaştı açtım bir kez şimdi yine dolaşmış yani sprey kullanıyorum kolay tarayan taraklardan kullanıyorum ama yok bana mısın demiyor canını da acıtmak istemiyorum haliyle kestirmekte istemiyorum oda istemiyor zaten ama var mı bunun bi çaresi 🥹