Misskokulum Bninannesi sadece çok az huzursuzluk oldu o da fazla yormadı beni çok şükür kolay atlattık
Bninannesi Ay aşısı bizde de rahat geçmişti ama bu ay böyle oldu. Bu aşı influenza, verem filan karışık ya ağır mı geldi ne? Belirtiler ama tam influenza belirtileri😕 bugün 2. Gündü ateş düştü ama öksürük burun tıkanıklığı kaldı. İlaç verdiniz mi peki aşıdan önce veya sonra Deletedmom388 Mervecom hifosunannesi
Deletedmom388 Bninannesi Bazı bebeklerde oluyor normal diyorlar ama yinede sağlık ocağına bir sorun tabi bilgilendirirlee🙏🏻Öncesinde bildiğim kadarıyla ilaç verilmiyor aşının etkisine zarar veriyormuş galiba,ben vermedim çünkü ateşi çıkmayabilirdi ki çıkmadı,boşuna ilaç vermemiş oldum.Sonrasında gözlemledim ateş huysuzluk olmadığı için bir şey yapmadım.
sevval73 Bu sabah yaptırdık aşısını bende gitmeden önce calpol verdim hemşire içir dedi bi de gelmeden banyo yaptır dedi ama hava çok soğuk üşütür diye korkumdan yaptırmadım şimdi de hafif ateşi var
Bninannesi sevval73 bugün 4. Gündü hala bile tam normale dönemedik. Bir de verem aşısı var 6 gün sonra ben esas ondan korkuyorum
Derensk Ates olmasin diye bende calpol verdim dun yaptırdık ates yok ama.asiri huysuzluk var surekli uykuya dalamio uyanio 5 dk bir dun gece 4 de uyuyabildi 🤦♀️umarim hemen gecer
Armin_14 2 gündür ateşi var bebeğimin. Sürekli memede kalmak istiyor uyuyamıyor fitil verdim o biraz rahatlattı sadece ama sabah vermiştim akşamüstü tekrar ateşi çıktı