Merhaba kızlar ben bu ay 5 gün geciktim, 5.gün de ağrılı bi şekilde kanama geldi fakat bugün adetimin 4.gün ve hala parça parça ciğer geliyor sebebi nedir yani ayda yılda bir kez olurdu 4 gün boyunca ciğer gibi büyüklüğünde olunca bi şüphelendim başınıza gelen var mı? Doktora gitmeyi düşüneyim mi?