kezbanatalay 3,5 aylık bebeğim var bu aralar çişini az yapıyor çok fazla terliyor ama sıcaklardan dolayı. Sürekli ona bağladım ama normal mi acaba bu durum bilemedim. Aynı durumda olan var mıdır acaba?
amazontuba kezbanatalay benim de 19 günlük bebeğim biraz az yapıyo gibi geldi havalar aşırı sıcak terliyo da ister istemez ben de burada bekliyim 🥲
Gulayasaf Evet az önce bir arkadasta yazmıstı 1 ay önce bu nedenle 2 defa doktora götürdüm idrar yolu mu enfeksiyonlu tıkanık mı vs diye hiçbişey yokmus sadece sıcaktanmıs. Zaten aşırı terliyor Du şimdi düzeldi şükür
kezbanatalay Gulayasaf bende sürekli terlemesine bağladım ama insan illa ki endişeleniyor başka bir şey var mı diye. Analık ne kadar zormuş yaa
kezbanatalay amazontuba sıcaktandır büyük ihtimalle kötü düşünmeyelim ☺️ Rabbim uzun güzel ömürler versin bu arada bebdğinize 🤲🏻
Gulayasaf kezbanatalay aynen öyle bende evhamlıyım hemen götürdüm ama zaten biliyoruz sıcak olunca olmaya başladı ama işte ya basla bişey varsa diye endişeleniyor insan. Neyse Allah sağlık versin bebitolara bize bişey olmaz 🫠
Gulayasaf bebegiminbesigicamdan mesanesine bastırdı boş dedi. Yani erkek bebek bazen sünnet gerektirecek tıkanıklık olurmus bizde yapamıyor mu acaba demiştik öyle bir durum yokmus Baska doktora götürdüm diğer hafta idrar yolu enfeksiyonu mu var acaba diyerek yine düzelmemişti tahlil verdik o da temiz cıktı tamamen sıcaktanmıs
bebegiminbesigicamdan Gulayasaf bende goturmek istiyorum ama zaten cis yapmiyo diye goturucem idrar tahlili isticek nasil olucak
Gulayasaf bebegiminbesigicamdan illaki yapıyor. Eskisi gibi dolu dolu yapmasana Bi miktar tahlil için yeterlidir diye düşünüyorum. Siz gidin zaten doktor içinizi rahatlatır.