Güzel anneler merhaba 🌺 3.5 yaşında bir oğlum var bu yaz kreşe başladık ve bazı arkadaşlarına oyun oynarken birden vurma, ittirme yada çok sevdiği birini kıskanıp başkaları ile oynamasını engelleme davranışı var . Son zamanlarda ağlama krizi ,öfke ve asla söz dinlemiyor . Görmezden gelme ,sarılıp konuşma, okulda Uslu durursa ödüllendirme gibi tüm yöntemleri denedim ama fayda etmiyor. Oyun terapistine gidip memnun kalan oldu mu acaba son çare olarak bunu düşündüm artık sizlerin de yorumlarını merak ettim bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️