Pink1714 Merhabalar kızlar bebeğim bir yaşına girdi şimdiye kadar baş çevresi hep normaldi bu sefer doktor 45,7 dedi 47 olması gerek dedi bende kuşkulandım genetik olabilir sorun yok dedi ama yinede içim rahat etmedi böyle olan var mı?
Bilgeakan Genetik olabilir bizimki de 48 cm doktor bir tık büyük dedi herhangi bir sorun olur mu dedim . Çevresi ile iletişimi iyise algıları açıksa göz el kondinasyon takibi iyise sorun yok dedi genetik olabilirmiş kimi bebeklerin büyük kimi bebeklerin küçük olabilir dedi bence sorun yok bebeğinde anormallik görmüyorsan