Akgul Elif1234 canım benim ki biraz boğazlı çıktı 20 günlükken 60 Lara geldik o senin bebeğine bağlı eğer içtigini sonrasinda kusmuyosa baya bı şekilde tabi o mzan tan geliyo demektir doktorum çünkü öyle soyledi
ummuhanipekoglu 2 saatte bir 30 cc mama verdim canım aptamil kullandım bende mama olarak sen ne veriyorsun peki
guvesra 30 cc ile başlayın doymazsa bir 30 daha yaparsınız. haftadan haftaya bile aldığı miktar değişecek. doktorumuz bize aptamili bu şekilde başlatmıştı