14 aylık bebeğim ayağı kayıp geri doğru düştü ve kafasını sert bir şekilde banyo zeminine vurdu. Başta çok ağladı ama yarım saat sonra keyfi yerindeydi. Kafasını çarptığı yer de içten kızarmış hafif. Eşimi aradım gelip hastaneye görtüreceğiz ama kötü bi şey olmuş mudur?