beyemcey Aranızda doğum kontrol hapı kullanarak korunan var mı?? Eğer varsa yan etki gördünüz mü? Ne gibi yan etkiler gördünüz? Ne zamandır bu yöntemle korunuyorsunuz bilgi verir misinizz
beyemcey aysebb merhaba kadın doğum doktoruna danışarak mı bu ilacı aldınız acaba? Yoksa sağlık ocağından ya da kendi edindiği bilgilere dayanarak mı aldınız
butterflyy_ beyemcey sağlık ocağı yasmin kullanın diyor zylanda doktorum yazdı 11 aydır kullanıyordum bana iyi gelmedi kesti ilacı emzirenlere yazılıyor bu hap