Karakuzummm bence okuyun güzel birsey yani liseyi bitirip kpss veya açıktan üniversite okuyabilirsiniz. Şuan kendim kpss ye çalışıyorum hala üstelik yks ye girdim 2 yillik açıktan okuyacam eşimde lise 3 terk elektrik elektronik okuyordu lisede iş yerinde onun üzerine calisiyor ve diploma aldi şimdi de güvenliğe gircek.