Merhaba. Bebeğim 12 aylık, doğduğundan beri emiyor, şimdiye kadar meme reddi falan hiçbir şey yaşamadık çok şükür. Ama bugün emmiyor beni. Uyandı meme istedi emmedi. Diğer tarafı denedim yine aynı. Memeleri yıkadım geldim yine aynı. Tekrar uyuyup uyandı ve yine emmedi. Ben de tadı kötüdür belki diye sağıp baktım normal geldi. Sağdığım sütü verdim biberonla içti.
Duş alınca falan böyle durumlar oluyordu büyük oğlumda ama bir emmezdi, ikincide emerdi. Şimdi bebeğim kendi geliyor istiyor açınca istemiyor.
Neden olabilir acaba bir fikri, önerisi olan var mı? Bunu daha önce yaşadınız mı?.