Ben kendim fark ettim kapanmaya başladığını ben de çok tedirginim. Hemen doktoruna yazdım fakat doktor çok rahattı. O da fark etmiş bana söylememiş bile çünkü tek başına bıngıldak kapanması yeterli değilmiş çok şükür karalar bağlamamıza. D vit sakın kesme dedi, baş çevresi gelişimi önemli dedi. Bebeğim 3 aylık ve bundan sonrw 6 aya kadar 1 cm, 6 aydan sonra 0.5 ile 1 cm arası bir artma bekleriz, tam 1 yaşında 47 cm olmalı dedi. Takipteyiz bakalım şu anlık baş çevresinde bir sorun yok 😰🥹🧿